Sunday, March 14, 2010

Nice place to go

kalo korang kate Malaysia sebuah negara yang bosan, x ada tempat-tempat yang menarik.

korang SiLaP!

maybe mate hati korang dah buta.

meh sini, biar aku bukak kan mata hati korang utk melihat Malaysia yang indah ni.

biar aku robek-robek mata korang dengan pisau makcik dining tu. 

maybe mcm tu baru korang bule nampak.

haha.

okeh lar. 

sebenarnya aku nak senaraikan lar beberapa tempat menarik yang ada kat Malaysia.

yang sepatutnya korang pegi cuba.

yelar.

masa muda mudi lar katakan. 

bila lagik.

okeh.


for outdoor adventure place,

++Taman Negara, Pahang.

++Hutan Lipur Gunung Senyum

++Hutan Lipur Air Terjun Berkelah

++Hutan Lipur Air Terjun Jerangkang

++Lata Berembun, Raub, Pahang

++Hutan Belum, Perak

++Pulau Tali Kail, Tasik Banding

++Telok Segadas, Pulau Pangkor

++Air Terjun Lubuk Kawah

++Air Terjun Dabong, Kelantan

++Taman Negara Gunung Ledang

++Taman Negara Endau-Rompin

++Kampung Selai, Johor

++Hulu Perdik, Hulu Langat, Selangor

++Anugerah Alam Camp, Batangsi

++Kuala Kubu

++Sungai Pisang, Gombak


for hiking adventure:

+Gunung Kinabalu

+Gunung Ledang

+Gunung Senyum

+Gunung Nuang

+Gunung Angsi

+Gunung Irau

+Gunung Berlumut

+Gunung Jerai

+Gunung Stong

+Gunung Berembun 


p/s: hm..

aku sebenarnya minat bwat outdoor activities..

so kalo korg ada minat yg sama...

bgtau lar ye..

bule kta adjust satu tempat dan tarikh utk camping ke, hiking ke mane2.. 

alrite.

14 comments:

Mawar Melati said...

nk join.... ^_^

anna renzi said...

meh nk tlong robek...mata org yg berkenaan huhu

madmal said...

mawar kembang... buleh jek.. t kalo ada program org post kt blog ek. hehe.. :D

anna ruxana.. robek larr.. pakai pisau makcik dining tu ea. hehe.

Safura said...

bile nak pg jalan2?

madmal said...

jalan2? lorh.. buleh jek.. nanti tggu aku ngan kawan2 balik jb, kta gi jalan2 ya saf. ;p

anna renzi said...

o...ok...lepas kita cncang kita robek mata beliau baru padan muka....hahhahahha

madmal said...

hak hak hak. x sabarnya.. huhuhuhuhu.. bile nak bwat tu anna ruxana???

anna renzi said...

O..OK tak sabar ek...hehehe kita kena bwat sprised xleh heboh2 t masuk lokap lak.....huhuhu
pmbunuhan adlah rhsia...hahahha

Aizuddin said...

peh~ mntap sial.. nk join!!!

madmal said...

wahwai anna ruxanna.... di manakah janjimu itu yg kata mahu cincang2 diri ku ini. hahahaha.. tunggu yek. haha.

din, confuse aku dibuatnya.. yg mane satu ko nak join?? nak anna ruxana bunuh aku ke nak join aku gi camping??? ahhaa..

anna renzi said...

wahai en.akamal...adakah anda sudah bersedia jika anda bersedia daku akan hantar wakilku untuk mmbunuh ku...hahahhahahahhaha (gelak jahat)

madmal said...

argh! tidak ku takutkan itu semua! muhahaha!

anna renzi said...

okkk...jika itu yang kamu mahukan daku akan baling selipar ke arah mu.....muahhahahahha

madmal said...

baling selipar??? hahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah! tidak ku takut itu semua. walal haritu kta sudah ketemuan, langsung tidak ada terjadik sebarang bencana! hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...