Thursday, March 18, 2010

Padan Muka

hai....

aku rindu kau...

aduh..

teringat kenangan bersamamu dulu..

amek gambar bersama..

tergedik sana, tergedik sini...

haha..

x bule blah..

x cukup camera, amek gambar pakai phone pulak..

aish..

haha..

tatkala aku menyendiri, teringat kata-kata manis mu dulu..

"janji.... awaklah yang terakhir"

argh!

menyampah aku ingat semua tu.

tu lar....

gatal sangat nak tengok page die..

kan dahh..

tanggung lar sendiri!

bodohnye diri kaw ni kan?

aku dah kate jgn bukak!

kaw degil..

ambek ko bahagian...

padan muka aku!

9 comments:

miRa iKomiA said...

wawawawa...msti awek lama nih..msti best kenangan2 2 kan???

madmal said...

huarm........

Jemi Azmi said...

kenangan ngan kambing kat kg kah???kambing tu mesti da jadi korban raya haji taun lepas. aishhh sabar2 byk lg kambing2 suh ayah beli kat mal. kate ank ksyangan..nak ape2 pun bolehhh

firtrahphotoarts said...

KESIAN KAMBING TU..............

HonEyBuNNy said...

napa ne?? jgn la ckp gtu...be strong k..jgn degil cm kambing tu...cian dia..hehhe

anna renzi said...

hahahhahahhaha...tak leh blah.....tak dapat org ngan kambing pun jadi la ek.........hahahhahahah
lawak-lawak

maPieCeoFarT said...

kambing pun bulehhhh... =)

Raja Ahmad Saifulizam said...

haaa...so, assignment tu wat awal2, nanti en.kam "sebat" plk..hahaha

鐵火卷John said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...