Monday, April 5, 2010

ape ek

ape ek nak aku tulis.

tah.

aku pown x pasti.

yang aku pasti, lately, entry aku yg lepas2 sgt lar jiwang.

almaklumlar.

hati tgah berbunga.

aish.

ahmad akmal!

mari kembali ke dunia realiti.

(^-^)

yeah.

hari ni dah hari isnin.

mungkin dlm seminggu lepas.

aku terasa seperti tak jejak tanah pown.

hah.


mcmane tu?

jeng-jeng-jeng.

aku pown x tawu.

well.

bile aku sedarkan diri balik.

hari ni dah hari isnin.

assmgnt masih lagi berlonggok.

dan berlambak.

hwa.

itu la hasilnya seorg student kan.

kalo kerja hasilnya duit pulak.

aish.

so.

marilah disaat ini, saya menyeru kepada diri saya sendri dan juga khas bwat kawan2, teman blogger sekalian, dan pembaca amnya untuk turut sama kembali ke dunia realiti.

huhu.

ya Allah, ya tuhanku, berikanlah kepadaku kekuatan utk menghadapi tekanan yg bakal mendatang.

sekian.

wassalam~

7 comments:

Mawar Melati said...

bpijak d bumi yg nyate kembali, hahaha~

HonEyBuNNy said...

ya3...sila ke alam realiti ya Ahmad Akmal...suka nya dia...bgs la happy..hehe

madmal said...

yeay! time kaseh bunga kembang melati.. dah berpijak ek.. huhuhuhu..


honeybunny... ya.. saya dah kembali ke dunia realiti.... :)

madmal said...

haha.. ya din.. dah tak berangan...

Shukoq said...

haha!!

madmal said...

shukoq.. apa yg hang gelak??

Shukoq said...

kejiwangan dirimu la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...