Monday, May 3, 2010

pabila hati kecilku bersuara


perasan pelik menyelubungi diriku ini.

dah sampai ke johor bahru seperti yg aku idam-idamkan selama beberapa bulan.

tapi hati x ada kt sini walaupun secara zahirnya, badan ku berada di sini.

kali ini, benar-benar memberi tamparan terhebat buat diriku.

nampaknya, aku dapat rasakan yg kemungkinan aku akan merantau lagi.

x duduk di rumah.

hati kecil ku bersuara.

meronta-ronta.

tapi aku x pasti apa rontaannya hatiku mahukan.

dalam rontaan itu, diselang selikan juga kerinduan terhadap ms. w.

aish....

makin jauh bermakna makin rindu.

huhu.

2 bulan.

x lama.

aku pasti dapat hadapinya.

selamat bekerja besok ya ahmad akmal.

semoga yg terbaek terjadi di dalam diriku ini.

2 comments:

Yaya Johorean said...

Madmal.. sabar... hehe... cinta ni mmg perlukan pengorbanan... mcm aku jugak... 3 tahun beb dia tunggu aku di batu pahat, aku merantau study di S.alam..akhirnya bersatu kan?... aku harap ko ng ms.w pun sama kekal abadi selamanya.

madmal said...

aish. thnx yaya johorean... sejuk skit hati nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...