Wednesday, June 2, 2010

lawak matematik

ni nak cerita kan..

tentang kalo aku terbuat salah dan cara-cara nak cover buat salah..

specifically lar..

dekat bilik katalog..

kat bilik katalog kan harus lah ada banyak buku..

nengok lar..

betapa banyak buku yang bertimbun-timbun tu tersusun.

tinggi-tinggi belaka..

macam mane kalo tertempis buku tu dan terjatuh??

ape aku buat??

hah..

bila buku yg aku tertempis tu terjatuh, aku jatuh kan semua buku-buku yang masih ada atas meja..

semuanya....

kalo diorang tanya kenape?

aku jawab lar, buku tu terjatuh..

haha..




nie satu lagi..

kalo kena buat spine atau tulang buku..

kalo tersalah tampal..

then ape aku buat??

aku tampal lar satu buku tu..

haha..

lawak kali ni mcm lawak matematik skit.

sape yg kurang paham, kena bertapa dekat gunung ledang dulu kt sungai teluk gajah selama 7 hari 7 malam..

haha..

daa~

3 comments:

Leo "Ricky" Huzair said...

ko ni knape?

matematik dh smpi x reti gne hp?

miRa iKomiA said...

paham2...hee..

waaa....xsanguup tgk buku2 tu...!!!

madmal said...

haha.. aish.. nasib mira paham..

leo.. huarm.. tah lar leo.. haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...