Tuesday, June 15, 2010

meninjau kawasan sekitar tmn pelangi ngan larkin

habes kerja tadi, abah amek..

sempat lar jgak ktorg singgah ke taman pelangi..

tujuan asal untuk cari barang spare part motor gate..

sesambil tu cuci mata lar jgak nengok kawasan..

ehehh..

mcm MB jenguk kawasan lar plak..

:)

tengok suasana kat sane dah berbeza..

tak sama lagi mcm 10 tahun yg dulu..

jalan nak ke sana pown dah kena robek dek pembangunan yg pesat..

tengok istana hinggap dah hilang pintu depannya..

perumahan kilat dah x ada dah..

sempat lar jgak ktorg lalu jalan kat larkin..

ronda-ronda area sekitar larkin, bule nampak perbezaan..

dah banyak giler perumahan dkat jalan menghala ke stadium larkin dan pasar..

abah siap bwat expression terkejot..

berbeza katanya dulu dengan sekarang..

sbb die pown dah lama x lalu situ..

gilera..

mara pown dah ada kompleks sendiri dkat blakang pasar..

wah..

hari ni nampak skit johor bahru markin pesat membangun..

hehe..

ini lar die serba sedikit komentar aku tentang johor bahru hari ini..

ceyh..

okeh lar..

nak mandi..

baru jek lepas kemas bilik nie..

maintenance bilik skit..

da berabuk sana sini..

sakit plak mata nengok..

orite..

daa~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...