Wednesday, December 15, 2010

kisah librarian bermula

cita-cita masa kecil aku tak pernah terlintas pn nak jadi Librarian....... tah macamaner la tah aku bule jadi librarian... itulah nama die rezeki kan.. huhu.. so nak citer la, tentang sekarang nie jadi librarian.. memang library nie totally new.. kena setup dari awal. 

tengok la kotak-kotak yang penuh berisi nie.....

Fiza dan kotak-kotak berisi buku yg harus dipunggah

Tengok la buku baru-baru nie banyak giler wei.... patah pinggang..

Kotak Lagi....


Fiza berlatar belakang library @ tingkat 2
 tah macamaner la tah aku bule jadi librarian... itulah nama die rezeki kan..

My teammate - Fiza


kat luar nuh ada tasik.... eh keta aku pn inter frame jugak..

Kena kutip gabus dan buang...


Angkat jgn x angkat kotak berat nak mampus tu....

Menghalau nyamuk....? 

6 comments:

wanie lullu said...

best of luck akmal ;)

madmal said...

tq wanie.. ;)

miRa iKomiA said...

owh xsngup nk tgk..bnyk nyee!

madmal said...

nie baru sikit mira.. ada lagi oncoming..

miRa iKomiA said...

wah trok~~klo mira dh muntah hijau dh..hehe

madmal said...

huhu.. takpe.. buat pelan2 je.. kalo ikutkan da lama muntah warna, hijua, biru, kuning, merah.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...