Thursday, July 21, 2011

kena tahan

ehhe. ni nak cite petang semalam lepas balik keje, aku pegi la ke kedai cuci keta jap.

nak dijadikan citer, erm, ada la roadblock JPJ.
Kereta JPJ dibaling batu
pegawai jpj itu telah menahan aku.

dia minta lesen memandu aku.

eh. heran kan.

ingat aku ta ada lesen ke ape.

pastu die kate awak ni muda sangat ni.

hahahhahahaha.

tergelak aku.

muka aku tampak muda.

sebenarnya, umur aku lebih kurang sebaya jek kot dengan pegawai tu.

kenkadang aku terpk, muka aku nie memang mcm bebudak ke..? aish..

btw, kalo korg perasan, memang kebelakangan ni, aku slow berblog.

tu pon kalo korg bukak la kan..

ahhahahah..

erm, memang sengaja mengurangkan penulisan.

atas sebab2 tertentu, untuk elak dari keluarkan ayat-ayat kontroversi, aku amek jalan untuk elak dari menulis.

tapi, siyesly, tangan aku gatal!

memang ta tahan nak menulis.

huhu.

tapi, aku rasa, sekarang dah bule mcm biasa kot.

ehhe.

ni aku tengah berkira-kira nie.

macam terasa nak bukak blog atau website baru jek..

nak separate kan aku punya personal blog dengan interest aku.

tengok la nanti.

kalo ada site baru aku bukak, t aku post link die.

orite.

papehal pown, aku doakan segalanya selamat seperti sediakan kala.

Amin, Insyaallah.




3 comments:

miRa iKomiA said...

weh! sama la kite! sama, sama,sama! kurgkn penulisan tkt terlebih express mood yg xbek, termengumpat ke, ayt2 xelok ke, tpi kdg2 gatal gak nk cite..tp mcm mra tgh nk try control.xmo la tls xelok. kene berubah!yeay! n sama la. ada plan nk seperatekan blog. mra tgh dlm proses nk wat my cooking journal. blog cooking..cewah! tgh try2 la

madmal said...

ehhe.. wow. blog cooking..? erm. should be nice to follow. erm masakan berkisar masakan sendri ke atau resepi2..? erm mcm interesting. t jgn lupa tinggalkan link anda ya utk saya terbang ke sane. hehe :D

miRa iKomiA said...

mcm my cooking journal la, post resepi apa yg mra dh msk sndri witout help. spy xlupa gak sbnrnyer. cth wat sushi, msk lotus root, mantou. mcm food sharing gak la. tp xstat lg. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...