![]() |
| proses pemasangan bermula~! |
![]() |
| mando perhatikan anak-anak buahnye bekerja |
![]() |
| ini la gate yg aku maksudkan... bukan gate rumah anda tu ya..... |
![]() |
| erm.... bile ler nak siap pasang nie...... |
![]() |
| huru hara sebentar nak pasang... |
![]() |
| ada x jumpa duit aku kat bawah tu..? hehe :) |
![]() |
| hehe korek telinga ea bang..? |
![]() |
| fizo bergaya ala-ala princess gitu~ ;) |
![]() |
| hihi... da siap da gate ni.. nengok kepale aku pn muat....! |
"gate ni fungsi die untuk detect bahan atau buku library yg tak di checkout. dengan kata yg laen utk detect pencuri"
yang pentingnye sumenye baru. buku baru. gate baru. library baru dan librarian pown baru. ;)
![]() |
| bz me.. peace~! |












7 comments:
hehehhe..pasne sapa2 pn xberani mencurik...huuhuhu
betul 3x
;)
tolong jangan mencuri..ok x statement tu?^^
bocor rahsia library...
owh disini rupanya kamu ye cik Double AA...hmmmmm...best2....
paul: ok jugak tu.. ;)
za: rahsia tetap rahsia.. benda nie memang terpangpang di depan library dan seharusnya org ramai tahu dan sedar mereka tak bule mencuri.. masih ada lagi rahsia yg blom org awam tahu ttg frekuensi, & strip.. so, the main point is, we shouldn't worry about our secrecy.. it will be always protected as the way it is.
cik kasut: ya... disini lar saya.. thanks melawat.. ;)
bagus2...
pasni nk panggil detektif AA...
Post a Comment